Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Fick en magkänsla som sa mig att jag skulle gå in och kolla min jobbmail och jag hade fått mail från min chef där han skrev att jag INTE kommer bli varslad nu när kommunen varslar :-)!!! En stor sten föll från mina axlar och jag är så sjukt glad!!!!! Även om jag inte kan se mig själv arbeta där resten av mitt yrkesliv så känns det väldigt bra med den tryggheten just nu när jag inte vet vad jag vill göra och med hus och barn kan man ju inte gå arbetslös. Det känns sååå skönt just nu :-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skönt gumman! Är så skönt när man får känna den där lättnaden och man kan börja se ljust på framtiden igen! kram kram

2009-10-23 @ 07:00:29
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0