Jag blir tokig på min trotsiga son ibland!!!

Vi promenereade ner till Oxen med mamma för att handla lite till lunch och väl inne i affären plockar min son fram sitt trotsigaste jag. Han kunde inte tänka sig att sitta i vagnen, skulle bara köra kundvagnen själv och det säger ju sig själv att det inte går när vi hade en stor vagn och fick han inte som han ville skrek han i högan sky. Så höll vi på ända bort till fruktavdelningen där dom har "mutbananer" till barnen och han gick att muta och satte sig fint i vagnen. Tack Ica Oxen för att ni bjuder på mutor till barnen :-).
Innan jag fick barn så var det värsta jag visste barn som skrek i affären och på fik och andra ställen och det är det fortfarande det är ju bara det lilla kruxet att jag själv har fått en likadan.
I dessa tillfällen rår jag verkligen inte på honom och jag tycker det är så hemskt, han hör verkligen inte vad jag säger åt honom!!! Jag kan ju inte begära att folk ska visa förståelse för detta när jag själv inte har det varken för honom eller andra barn.

OCH JAG HATAR MUTOR!!! Men jag börjar förstå att det ibland är en förälders bästa vän. Jag får bara lära mig att leva med att han är på det här viset men jag trodde verkligen bara att det var folk som inte bryr sig om vad deras barn gör som får barn som han d.v.s. bristande uppfostran och uppmärksamhet. Men jag kan inte se att vi skulle kunna gjort något annorlunda så jag får nog nöja mig med läget och be alla föräldrar om ursäkt som jag misstrott och satt stämpeln "dålig förälder" på genom åren!

MEN NI SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR MIN SON SÅ DET VÄRKER I HELA KROPPEN PÅ MIG OCH JAG SKULLE INTE VILJA ÄNDRA PÅ NÅGOT FÖR EN LUGN FIKAS SKULL!!! HAN ÄR BARA HELT PERFEKT I MINA ÖGON!!!!
ÄLSKAR DIG MIN SKATT!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kallar dem för Kristianbananer här :), så W brukar skrika efter det i affären.

2009-10-27 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0