Jag är nog lite sjuk i huvudet!

Har legat i soffan och tittat på Mammas pojkar och tänker att ja det här är ju ett lite småtrevligt program!???? Hallå eller!! Vad händer i min skalle??

Är helt sinnesjukt mätt men det är värt att säga igen, friterad feta är något av det godaste man kan äta!!


Mina fina grabbar äter grekiskt.

 
Mmmmmumma!

Tror att jag snart ska krypa ner i sängen och läsa lite (typ dom två sidor jag orkar innan jag däckar). Imorgon jobbar jag kväll men efter det blir det ledig helg och ledig måndag :-) detta ser jag fram emot. I helgen är K ledig också så det blir mysledigt för hela familjen :-).
Veckan som kommer bjuder på något så roligt som Ålandskryssning med Emil och Carina. Det ska bli skönt och roligt att komma ut lite bara vi vuxna.

Nä nu blir det lite slö i soffan och snart sängen så Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni vuxna? Vilka var det som skulle åka sa du? ;)

2009-10-23 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0