Gray's

Helt otroligt, första avsnittet av gray's anatomy som jag inte lipar som en tok (ok det sved i ögonen då och då men inte en tår) är så sjukt blödig just nu.

Ett stort orosmoln bland alla mina andra rosa små moln just nu är influensavaccinet. Är ju högprioriterad på grund av graviditeten men också på grund av mitt yrke och hade det bara handlat om mig hade jag tagit det utan att tveka. Men nu handlar det ju inte bara om mig utan även ett litet liv i tidig utveckling. Experter säger att bara en liten del av vaccinet skulle gå över till barnet men det kanske räcker för att ge skador (eller nytta), vad vet jag. Tänker på det länge varje dag och jag bävar inför den dagen då jag måste bestämma mig och det låter ju som att det närmar sig :-(.

Nä nu tänker jag ta två alvedon och gå och lägga mig med bilden på pyret bredvid mig och tänka bort det förbannade vaccinet.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill inte vara petig, men Grey´s Anatomy tror jag allt att det heter ;)

2009-10-16 @ 11:52:07
Postat av: Jessica

Ja men oj, då måste jag kolla vad jag skrev :-)

2009-10-16 @ 12:33:29
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0