God morgon tisdag!

Lite sovmorgon blev det för min och Melvins del idag :-) till 8.20 i alla fall. Här hemma är det kallt idag Brrr och det ser inte mycket trevligare ut ute heller. Känner att magen vill ha något till frukost och det får nog bli havregrynsgröt idag. Efter frukost blir det en sväng ner till oxen för att inhandla lite lunch.

Har ett litet bekymmer, jag har ingen vinterjacka som jag kommer kunna ha i vinter :-(  redan nu går dom knappt knäppa. Men det känns inte så kul att köpa en jacka för att ha bara i vinter som kommer vara stor nästa vinter. Vad gör man?? När jag väntade M var jag ju höggravid mitt i sommaren och det var lite lättare. Tror att det lutar åt att ha varma tröjor med oknäppt jacka brrrr!

Jobbar kväll idag 16-22 :-(. Nä nu blir det havregrynsgröt!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hade typ samma problem. Löste det med att ha min vanliga vinterjacka å så lät jag knapparna precis på magen vara öppna. Det gick bra :) Fast jag tror jag fick igen den ganska länge, men den satt inte snyggt i ryggen vill jag lova.. Puss

2009-10-20 @ 15:08:12
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0