God morgon Tisdag!

Här slog skrutten upp sina blå redan kl 7.30 och jag som hade velat sova länge idag :-( men icke sa nicke. Igår kväll (efter att inte ätit något på hela dagen) blev jag så sjukt sugen på BLT-mackor och som den goda sambo K är åkte hen iväg till oxen och handlade det som behövdes åt sin gravida sambo :-). Annars har jag kommit fram till att jag har fått en craving (ööö stavas det så) nämligen OLW:s chrunchiga (ööö stavas det så) ostbågar!!!! Jag skulle kunna äta en påse om dag om jag fick (men det gör jag självklart inte).
Nu ska jag lägga månadens beställning hos oriflame och efter det blir det frukost.
Jobbar ikväll 16-22 :-( men imorgon bär det av till Åland för lite minisemester :-).

Ha en bra dag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha... jag hade tvärtom nu med Lowa. Jag brukar äääälska ostbågar, men nu klarade jag inte ens lukten!



Med tanke på din båtresa... Ta med åksjukegrejer. Jag blev jättedålig när jag var gravid med W och åkte till Danmark.



Ha en helmysig resa! KRAM numera HovaElin

2009-10-27 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0