God morgon onsdag!

Jag och M har nyss stigit ur sängen efter lite morgonmys :-). Sovmorgon ända till 8.30 vilket inte är så konstigt i och med att M la sig nästan 22.30 igår. Han hade vart med mormor och morfar och tittat på K när han spelade handboll och matchen slutade 22.00. Vädret är lika disigt som igår :-(. Idag jobbar jag bara 16.30-19.00.
Just nu sitter vi i soffan och tittar på nicke nyfiken och väntar på frukostäggen.
Behöver handla lite idag med för min planering är ju inget vidare så jag kommer på vad det ska bli till lunch just varje dag. Idag tror jag att det får bli köttfärssås för det var inte igår vi åt det.

Ha en bra dag i dimman.

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0