God morgon lediga lördag!

Här är vi trötta jag och M. K jobbar och min och M:s dag började 7.45. Tröttheten efter Ålandskryssningen sitter i (men roligt hade vi men det kommer vi till senare) och igår var det full rulle med jobb 7.00-16.00, till dagis, ner till stan en sväng hem, och iväg igen på kalas för att fira Carina som blev 22 år igår.

Ikväll ska vi åka till Skövde och hälsa på Karin och Robert. Det ska bli roligt att se hur dom har det.
Men först ska jag och M åka ner till stan och frukostfika med lillasyster och Liam. Lovar att jag ska försöka knäppa en liten bild på honom så ni kan få se hur stor han är nuom han inte sover som han alltid gör när jag ska fota honom :-).

Ha en härlig lördag!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0