Fy vad det smakar lök i min mun men gött var det!

Jag just stoppat plutten i säng för en liten middagslur. Idag blev det den lunchen som jag och Erica hade tänkt äta i går på vår lilla gossipdate som jag fick ställa in (sorry babe, men det smakade gott idag), tortilla med pesto, tomat, sallad, kyckling, feta, soltorkad tomat och rödlök mmmmumma! Men jag missade det viktigaste, avokadon :-(. Jag kan nog skylla på en arg gosse och gravidhjärna ingen bra kombination i affären. Melvin älskar feta men tycker inte om pesto (sa han men åt ändå lite av det :-) ).





Hittade ett par så snygga stövlar på Melba.se som jag funderar lite smått på om jag ska beställa hem i stället för mina rosa som jag hade förra vintern för dom har gjort sitt. Får ta det med ekonomen :-).
Nä nu ska jag börja packa lite och sedan sträcka ut mig på sängen och läsa TSL. Annars jobbar jag 16-22 ikväll.

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

snyft! men jag har ätit sånt där gott idag jag med :) tack vare min bror, kors i taket!

2009-10-27 @ 14:02:56
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0