Fina Pyjamasen

(Är inte pyjamas ett konstigt ord?? Helsjuk stavning) Måste visa den fina pj:n som Melvin fick av sin farmor och farfar i födelsedagspresent (tror jag det var).


Varför tror ni jag gillar den ;-)??? Melvin gillar den för att det är en drake på :-).

Nu är det snart dax att gå upp och väcka plutten för han ska va på dagis 15.15. det blir konstig tid för honom idag då jag börjar jobba 16.30 och K slutar 18.00.
Ofta är det bara han kvar men han brukar inte lida av det som det ser ut och det är ju skönt men det värker i mammahjärtat ändå. Därför får han komma redan vid tre så han får leka lite med barnen. 
När jag har lämnat honom ska jag åka ner till stan och hämta ut något roligt, ni kanske får se senare vad det är  :-).

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0