Ett konstaterande, ett tips och en fundering.

Konstaterande: Jag behöver köpa en till äggskivare för den ligger alltid i disken när jag ska ha den grrrrr.

Tips: Dricker just nu ett nytt te från Lipton som heter Infusion-herbal Temptation summer fruits. Koffeinfritt och supergott om man gillar nyponte som jag. Smakar ganska mycket nypon tycker jag.

Fundering: Melvin gillar te och vill alltid smaka vilket jag kan tycka han är för liten för men han älskar det. Men ett rött, koffeinfritt, nyponte kanske inte är så skadligt. Inbillar mig i alla fall att det är bättre. Någon som har en teori????


Limpmackor med ägg och kaviar, kan inte bli godare :-).

Nu tog M den kalla lilla skvätten som alltid blir kvar av mitt te!

Nu ska vi klä oss och åka och handla.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0