Vart är snön???

När jag gick och la mig igår låg det snö på marken men nu är den borta :-(. Jag som ville att M skulle få se det. Igår hade vi fredagsmys i soffan och jag och K tittade på första filmen i Johan Falk serien. Gud vad bra den var!!
Idag blev det sovmorgon för mig och M till 9.00 men det var inte sådär skön sömn utan ganska orolig så jag känner mig trött ändå.
Nu ska vi göra oss färdiga för en sväng på stan med mamma, pappa, Erica och Liam. Behöver lite hjälp att hitta något att ha på mig ikväll när vi ska på fest med Kristians jobb :-).

Ha en bra lördag!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag och Robban började kolla på de nya Falkfilmerna, och nu kan vi inte sluta. Tittade på den 4:e igår, och det blir säkert en idag också.



Ha det så skoj på festen! KRAM ELIN

2009-11-14 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0