V.19

Ja det är där vi befinner oss just nu och jag tycker att tiden släpar sig fram just nu :-(. Det kan ju ha att göra med att jag längtar till jul i och för sig :-). Längtar efter att få se vem som bor där inne. Men denna gången har jag inget emot att gå över tiden, i alla fall gå tiden ut (för den som ev inte vet det redan så är M född sju v. för tidigt). Den här graviditeten är jag mycket oroligare av någon anledning.
Har i alla fall kommit fram till att jag ska vaccinera mig mot svininfluensan. Ett beslut som jag inte känner mig riktigt 100 över men jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att det nog blir bäst så. Detta kommer säkert göra att jag blir ännu oroligare för pyret men jag får lita på forskare och sjukvården känner jag. Så på torsdag är det dax :-(.


Lilla bulan i v 19. Om ni funderar över vad jag har på koftan så misstänker jag Melvinsnor :-)

Nu ska jag göra välling till skrutten.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0