Sköj!!!

Det är roligt att se att det nästan är rekord på besökarfronten här inne ikväll :-) då blir jag glad!!!!
Nu ska jag ta min lilla arm och krypa ner under täcket där det för övrigt redan ligger en liten kille. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på för Melvin har sedan han var ett bara vart att lägga i sängen och han har somnat själv utan problem men nu vägrar han sova i sin säng på natten. På dagen är det inga problem. Kanske dax för "stora killen" sängen nu???? Det är så jobbigt när det inte vart några problem tidigare.

God natt i alla fall!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Wilmer har varit likadan, men nu har vi fått honom att somna i sin säng. Sen kommer han till oss vid kanske 3-4 på natten.



Mitt tips är att se till bra rutiner med att somna själv innan nr2. Det har inte vi, och det är urjobbigt när Rob jobbar kväll!



KRAM

2009-11-06 @ 12:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0