Redan Söndag = jobb imorgon :-(

Mina lediga söndagar är riktiga sorgedagar :-( har svårt att njuta av att vara ledig. Den här helgen har rusat iväg väldigt fort.
Igår var jag och K i Skövde och beställde barnvagn och köpte en hel del julklappar :-). Jag älskar att köpa julklappar, mycket roligare än födelsedagspresenter. Sedan var det bara hem och byta om för att åka till Moholm och fira min kusin Caroline som fyllt 13 år.

Idag sov vi till 9.30 hela familjen och nu har jag vart på Me & I party hos Angelica, Martinas syster men eftersom jag nyss handlat från Me & I så blev det inte så mycket.
Nu ska jag plocka ner gardiner och blommor så att fönsterputsaren kommer fram imorgon :-). Vad skönt det ska bli och komma hem från jobbet till ett hus med rena fönster. Det tråkiga är att jag vill inte sätta upp julgardinerna riktigt än så jag får vara utan gardiner några dagar men då blir det extra kul när julgardinerna kommer upp i slutet av veckan.
Ikväll funderar jag på om jag ska gå och titta på Martina när hon sjunger i Marieholmskyrkan. Vi får se om dagen räcker till.
 Njut den lediga söndagen nu (jag ska försöka)!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0