Nu var det gjort :-)

Har haft medarbetarsamtal med chefen i em och det gick sjukt bra :-)!!!! Det här är ju min blogg så därför passar jag på att skryta :-). Nä, men det gick väldigt bra och det är skönt att det är gjort så man vet var han står och det känns ju alltid skönt att få höra att man gör ett bra jobb.

Just nu sitter jag och M och softar i soffan och jag tror kvällen kommer se ut så här. Ute regnar det :-(. Imorgon jobbar jag 16-22 och efter det blir det tredagarsledighet :-). Den här veckan har släpat sig fram. Helgen bjuder på en tur till Skövde för att handla lite julklappar och beställa barnvagn. På lördag kväll blir det kalas. 
På fredag ska jag och M hem till Martina och tjejerna och leka som det ser ut nu. Det ska bli trevligt och kul att se hur dom har det (dom har köpt K:s gammelfasters hus) för jag har inte vart där sedan dom nyss börjat renovera (dåligt av mig) så det har nog hänt lite.

Nu ska jag ta mig en dusch och snart kommer K hem från jobbet.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Har ni inte kvar Melvins barnvagn?

2009-11-18 @ 18:58:44
Postat av: Jessica

Jo men vi trivdes inte med den så vi ska sälja den och köpa en annan som vi har tänkt igenom ordentligt

2009-11-18 @ 19:19:57
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Smart det där med att tänka igenom valet ordentligt. Kul med nytt också! Jag ville köpa en ny till Lowa, men sen kom jag fram till att det var onödigt eftersom jag egentligen var hyfsat nöjd med Wilmers. Vi har bestämt oss på att satsa på en bra ny sulky istället, för den andra använder man så kort tid ändå.

KRAMAR i massor

2009-11-18 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0