Lussekatter och julmust i soffan :-)

Jag njuter!!!
Melvin ligger i sängen och sover nog gott nu och Kristian jobbar och jag njuter lugnet.
Lovade ju bilder på Liam så här kommer dom.


Jäsp säger en nyvaken liten kille.


Mosters goding!!!

Ikväll blev det slarvmiddag här hemma, kycklingpytt till M och bacon, avokado keso och macka till mig. lussebullar på det :-). Jag känner mig lite mör efter dagens jobb men imorgon är det dax igen 7-16. Jag får tänka på att jag är ledig fredag-söndag :-).
Funderar på om jag ska orka plåga mig så pass att jag tittar på Mamma till en mördare.

Nu tänker jag slappa!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Jösses, vad stor han har blitt! =)

Kramar

2009-11-19 @ 08:52:00
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0