Julpynta nu, nej tack men adventsmysigt, ja tack!

Jag håller stenhårt på att julpyntet kommer fram dagen innan julafton och granen klär man kvällen innan julafton. Så är det bara!! Men advensmys är nice så det har det självklart blivit här hemma.


Fick bli vita gardiner i vardagsrummet då jag inte gillar julgardiner (eller gillar å gillar, vill inte ha det här hemma helt enkelt) tycker det är svårt att få julgardiner att passa till tapeter och inredning. Tror att jag tagit ett stort kliv in i vuxenvärlden när jag låtit en julstjärna flytta in (blomman menar jag) för dom har jag hatat tidigare :-).
Den fina god jul kudden fyndade jag på Karlssons och den gillar jag skarpt!


Kulorna som hänger framför gardinerna är i glas och dom har jag köpt på Village i Skövde.


Ok köket får julgardiner i alla fall, det kan jag gå med på men inga tomtar på dom tack! Våra röda skåpsluckor gör sig bra så här års :-)

Lagom är bäst för annars har jag tröttnat innan Julafton.

Kommentarer
Postat av: Elin Gustafsson

Riktigt fint! Heeelt i min smak!



Ha det gott! KRAM

2009-12-01 @ 13:07:09
Postat av: Jessica

Tackar!!!

Kram kram

2009-12-01 @ 17:03:49
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0