Julklapparna på posten = smidigt!

Fick en leverans från Oriflame idag och där fanns lite hudvårdsprodukter som jag köpt till mig själv som jag hoppas passar mig bra. Hade även beställt schampoo, balsam och inpackning till mig själv med cocosdoft men det bar bara balsamet som kom idag så jag hoppas jag får resten med nästa beställning men det luktade sjuuukt gott :-).



med i leveransen var även en julklapp men jag säger inte till vem :-). I brevlådan låg ytterligare två julklappar, hur smidigt är inte det eller?? Me like! Så nu är tre julklappar till avklarade till. Tror att vi snart är färdiga till M men Tilde hade en dator som han gillade och den var ju bra för man kan lära sig bokstäver och siffror med den så jag tror att vi ska leta efter något liknande i Skövde imorgon. Jag älskar att köpa julklappar!!

Snart kommer Erica och Ella hit och vi ska titta på Gossip.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0