I Love Lisa Ekdahl!

Hon har så sjukt vacker röst den människan och även om jag gillar henne bäst på svenska så är det här en väldigt bra låt tycker jag. Hon är ju såå söt, som en liten docka!


Gillar hennes nya album "Give me that slow knowing smile".

Nu ska jag hänga tvätt och slänga in Melvins nya gardiner i maskinen. Dom han hade blev helt snea och konstiga när jag tvättade dom efter fönsterputsen plus att dom krympte fem cm på längden (skitgardiner) så nu har jag köpt nya söta med grodprinsar på. Han får med andra ord inga julgardiner. Blev även en julklapp när jag var nere på stan tidigare idag så nu är en till persons klappar klara :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0