Hemma igen!

Ja kvällen blev ganska kort för min del men väldigt trevlig! Har ont i ryggen och är trött. Dom flesta hade redan förfestat innan vi kom till Mumma (ja där vi var med andra ord) kl 19.00 och mingla med en massa fulla människor som jag känner lite smått eller inte alls det var mer än vad jag orkade kände jag. Men trevligt var det. Vi började kvällen hemma hos en jobbarkompis till K som heter Linda (ca 25 pers i en liten 2:a :-) ) gick vidare till nästa port där Eva bor och där blev det mingel och glögg (som jag längtat efter första glöggen).

Vid 19.00 gick vi vidare till Mumma där vi åt sjukt god paella (stavnig?) och hade det trevligt men strax efter 22 kände jag att soffan lockade mer :-). Nu är jag hemma, har tvättat bort sminket, kastat bh:n och dratt på mig mjukisar :-).
Sitter i soffan och äter popcorn och tittar på mammas pojkar.
Det tråkiga är att jag tycker det är mindre kul att vara hemma helt ensam i huset :-( inte ens Mellebus hemma :-(. Känner mig inte riktigt trygg här ensam. Glad att vi har grannar så nära inpå som är hemma och vakna.

Nu tänker jag slappa!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin P

I like natural Jessica!! =)

2009-11-15 @ 17:26:56
Postat av: Jessica

Jag med :-) det är gött att sunka ner sig ordentligt :-D

2009-11-16 @ 06:37:21
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0