God morgon onsdag!

Ja då var det lillördag.
Jag är hur trött som helst men ska snart traska till jobbet och idag tänker jag gå hem kl 16.00 om jag så ska kedja mig fast :-).
Funderade på en sak, K hade tagit små yughurtar för barn med sig hem från jobbet då dom hade skadad förpackning. Jag vill inte att M ska äta dom så jag tog mig ett par nu själv till frukost, vilken sockerbomb!!!! Jag riktigt känner hur det klibbar på tänderna och smaken var riktigt konstgjord. Är det sånt våra barn ska åta???? Nej tack vet ni vad, inte M i alla fall. Ett litet + för den söta burken som är rosa med små vita moln på men varför fyller de dom inte med fil eller "riktig" Yoghurt???

Nä nu ska jag traska till jobbet och hoppas på att jag är hög på socker så jag får riktigt mycket gjort ;-)

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0