Ålandskryssning.

Här kommer lite sena bilder från kryssningen som jag, Kristian, Emil och Carina var på förra veckan.


Här hade vi inte mer än kommit på båten och grabbarna ser redan ut att va bra i gasen (i alla fall Emil) men det var inte riktigt så farligt :-). Sitter och väntar på att få komma upp till hytterna.


Carina

   
Vi äter middagsbuffén. Fri öl, ja tack sa grabbarna vill jag lova :-).


Ja, e man på kryssning så e man. Grabbarnas ögon var lite små vid 20.00 men dom blev snart pigga igen :-).

 
Blev ett par goda alkoholfria drinkar för min del.


Kristian och Emil drar till sig konstigt folk! Det här var en konstig Norsk Sjötorpsbo som drack oavbrutet från det att vi gick på bussen till det att vi klev av när vi kom hem (då han tappade byxorna när han klev av). Den fina skjortan hade han köpt i Gullspång för 49 kr sa han :-). Vilket kap!

    
Vi njuter av Stockholms skärgård.



Trevligt hade vi det!!!

Bilder från Halloween hemma hos Karin och Robert får det bli imorgon för nu är jag trött och tänker krypa ner i sängen och läsa. Just nu håller jag på med Så Dumt! Mia Törnbloms självbiografi.

Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0