Aj i armen och brrrr!

Äntligen hemma efter en låååång dag. Som sagt har jag vaccinerat idag så just nu känns det som om någon fått in ett ordentligt slag på min arm. Känner mig rätt så ruggig också, fryser och har lite ont i skallen så det är bara hålla tummarna för att det är väck imorgon när jag vaknar.
Ikväll tänker jag bara ligga i soffan och titta på tv och äta naturgodis och dricka julmust (ja ja vet att det är tidigt, det tycker jag med men säg det till en gravid kropp) är så sjukt sugen på lussekatter, glögg, julmust och skinkmacka med stark senap.

Imorgon måste jag bara härda ut 7.00-16.00 innan det blir ledig helg :-)

Ha en mysig kväll!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är också öm i armen, men mamma och de andra hånade mig bara när jag sa det. =/ Tur att fler känner likadant. Huvudvärk har jag också, men misstänker att det är för jag troligen spännt mig hela dagen inför sprutan. Tyckte dock inte att den kändes när de stack, vilket var väldigt skönt. =) Hoppas iaf att man inte får några biverkningar, för imorgon är det Ullared som gäller.



Dessutom är det inte förtidigt med julmust. Jag har druckit två glas idag jag också. =)

kram kram

2009-11-05 @ 20:47:26
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, då är vi två som skall ta den igen. Men då kanske det är bättre den gången (kan ju iaf alltid hoppas). Är i riskgruppen jag med. Har ju fått astma, så det var bara att ta den där spruten. Både skönt och lite läskigt att grabbarna inte får ta den (de små alltså). Men de är ju friska, så de ligger ju inte i någon riskgrupp.

Nä, nu skall jag åka till Ullared. Hoppas att du får en härlig dag!

kram kram

2009-11-06 @ 04:34:26
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0