Världens finsate lilla prinsessa!

Grattis Erica och Per till lilla Ella! Världens sötaste lilla tjej!

Jo det är sant, jag har haft turen att redan få se henne :-). Jag var med en vårdtagare på KSS idag och när vi satt ute och väntade på taxin (som självklart var försenad som tur var) kom Erica och Per ut och skulle sätta på sina telefoner och med sig hade dom ELLA!! Hon var så liten o söt, ja helt perfekt helt enkelt! Ibland ska man ha lite tur, tänk om taxin kommit i tid.
Nu har jag just kommit hem från jobbet och dagis. Funderar på vad jag o M ska hitta på i em då K jobbar kväll.

Kram J


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg henne också idag... men jag tyckte inte alls att hon var världens sötaste... det är ju Lowa ;)



Ha det super!

KRAM

2009-05-26 @ 17:52:05
Postat av: Jessica

Jag har ju inte sett henne :-). Jag o Melvin kanske kan få komma o hälsa på om ett par veckor när ni kommit till ro ordentligt.



Kram kram

2009-05-26 @ 20:29:58
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Absolut! Ni är så välkomna så! :)

2009-05-27 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0