Turkiet Shopping

Här kommer lite bilder på vad jag shoppade till mig själv när vi var i Turkiet.


Den här väsken förälskade jag mig i när vi satt och tog en öl. Älskar den!!!! Prada, äkta fejk :-).

  
Ballerina och Klocka.

Fanns hur mycket fint som helst kan jag lova men man kan ju inte köpa allt. Melvin fick också en hel del fint men det tar vi en annan dag.
Nu ska jag plocka här hemma (behöver egentligen diska men jag drar på det). Om en stund ska jag åka ner till stan och köpa något till lilla Ella :-). Gud vad roligt att få klämma på alla fina flickkläder/saker. Har vart lite mycket pojkar nu ett tag.
Kl 13.00 blir det lunch på stan med K. Ikväll ska jag jobba men bara 16.30-19.00 :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0