Semesterbilder

Här kommer lite bilder från Turkiet.

Onsdag 13/5

  
Melvin älskade att titta på alla flygplan när vi väntade. Kristian, Melvin och K:s bror (för er som inte ser likheten) Johan på väg till flygplanet.

   
Jag hade fönsterplats och det var strålande sol :-).

Vi åkte från Jönköping vid 17 tiden och väl framme i Turkiet väntade en två timmars bussresa innan vi var framme i Alanya och då väntade bara sängen. Flygresan med M gick över förväntan trots att han var vaken hela tiden. Men det var ett sjukt litet plan.

Tisdag 14/5

     
Farmor och Farfar




Lunch på stranden. Melvin, Lizette, Felicia, Uffe, Birgitta och Johan.

 

Första kvällen åkte vi på Hamam (stavas det så) turkiskt bad. Det var helt fantastiskt skönt men gud vad skitig man var ;-).

Fredag 15/5
Dagen spenderades på stranden och på kvällen gick vi ut och åt (blev en ganska sen middag då Uffe lyckades lura med sig killarna fel väg :-) och vi  brudar och barn höll på att svälta).


Fin strandpromenad. Innan grabbarna gick vilse.

      



  

Lördag 16/5

På lördagen åkte vi upp och tittade på en gammal borg i bergen med helt fantastisk utsikt.

     

      


Här nere badade jag och K från båten när vi var ute och åkte.

    


Birgitta, Melvin, Uffe och Felicia



När vi kom ner blev det poolbad och alla pappor gick och tittade på fotboll på resturang.
Efter kvällens resturangbesök gick jag, K, Johan och Lizette ut en sväng på öl och shoppingrunda.

 


Uffe, Melvins nya idol :-)

(För er som inte vet hur det ligger till, Lizette är Johans sambo, Felicia är deras dotter, Uffe och Birgitta är Lizettes föräldrar. Nu har ni fått lite klarhet i detta.)

   
I väskaffären bakom Lizette köpte jag en fin väska men det tar vi en annan gång.

Söndag 17/5

På söndagen blev det stranden, resturangbesök och kvällsmys på balkongen.

  


:-)

   



Måndag 18/5

Blev en snabbis på stranden innan vi skulle åka upp i bergen. Uffe sa att dom skulle komma och hämta oss med buss men när vi kom ut väntade oss en öppen Jeep som typ var 20 år gammal som vi skulle åka på flaket på, med barn!! Trodde vi skulle dö på riktigt. Små serpentinvägar med stuuuup. Vägen ner blev ännu värre för då tog han som körde en
safariväg med rullgrus. Måste jag säga att jag var rädd. Men jag ska inte sticka under stol med att det var vackert uppe i bergen och resturangbesöket var supermysigt.

  

   
På resturengen satt man på golvet i småhus och åt, myyyys!

   
Det syns lite dåligt på bilderna hur vackert det var.



  
Resturangen hade en smältvattenspool där bröderna Fäger badade, 8 grader varmt :-).

På kvällen gick jag och Kristian ut och shoppade.

Tisdag 19/5

På tisdagen åkte jag och Kristian ut med båt 10.30-15.30, mycket härligt och perfekt väder. Solade, badade från båten, åt mat och dansade :-). På kvällen var det turkisk afton på hotellet med god mat och dansare :-).


K badar från båten.

 
Kortet till höger vill jag egentligen inte visa men jag bjuder på detta för det ser så roligt ut. Jag med min blekfeta svennekropp bland alla Turkiska fjortisbrudar (var en hel bunt med på båten). Om ni undrar vad vi gör så dansar vi :-). Hon till höger har så jälva snygg bikini, den hade jag absolut velat ha om jag hade hennes kropp. (tanken på hur den skulle se ut på mig som jag ser ut nu bjuder på ett stort garv).


Sötisar!!

    

    
Uffe dansar magdans :-)

Tack för en trevlig resa alla som var med!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att se bilder! Ser underbart ut. Puss

2009-05-23 @ 14:55:11
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Vilka fina bilder!!

Roligt att komma utomlands!! :)

Kramar

2009-05-25 @ 12:18:16
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0