Nu blir det natta!

Nu är jag trött! Tror att det kan ha att göra med all frisk luft, sol och promenaden på 9,6 km.
Tror ni att fönstrena är renare än igår???? Näääää för typ lite innan jag skulle börja ringde lillasyster och tvingade mig :-)att komma upp till våra föräldrar och fika o sola och hon kan ju bli ganska arg så jag vågade nte annat ;-). Bränt mig har jag gjort också :-(. Efter dagis busade jag och M i trädgården tills K kom hem från jobbet, då tog vi en cykeltur med glasstopp i hamnen i solen. Ikväll har Matte o Käll vart här o grillat, mmmmmmm!
Nu ska jag krypa i säng (får se om jag kommer kunna somna :-) ). Imorgon har jag en lite konstig arbetsdag, jag börjar kl 9.45 och ska åka med en vårtagare till KSS och vet inte när vi kommer hem. Stackars dagispersonal med så besvärliga föräldrar ;-).

God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0