Lite bilder

Här kommer lite bilder från Valborgskvällen och gårdagen.

Torsdag kväll:

Var vi ju hemma hos karin och invigde nya balkongen. Stor och fin är den. Det blev en riktigt mysig kväll som jag sent kommer att glömma. Melvin och Tilde lekte så fint (dom går på samma avdelning just nu) pussades och kramades :-).
Tack mina söta vänner för en underbart mysig kväll.

   
Godingarna, Tilde hon blir bara mer och mer lik sin söta mamma


Kram kram


K och Per

   
Pär, Tilde, Per och Robert


Erica och Karin


Hoppas att ni inta har något emot att jag blottar er här men ni är sååå FINA!!

 
Kram och puss på dig Tilde. Två tröttisar med röda kinder kl. är över 22.00


Finaste Karin med två små busiga godingar.

Fredag 1 Maj

Igår när jag och Liselott slutade jobba kl 13.00 stog ett helt gäng och väntade på oss på parkeringen och vi åkte till silverfallet för traditionsenlig majning. En mycket vacker plats för er som inte vart där. Åk dit!
Jag låter bilderna tala för sig själva.


     



 

Väl uppe grillade vi korv, fikade och njöt av solen.


Hilda, Conny och Liselott


Emil och Alfons 

   
Erika, Andreas, Mamma, Pappa och Erica

   


Sofia och Tobbe

   
Vincent och Sigge



Fredag kväll:

På kvällen var jag, M, K, mamma och pappa hemma hos Ann och Nonne och åt middag och tårta. Satt ute på altanen hela kvällen.


Ann och Nonne

 
K och pappa


M och Mormor läser bok

Det var helgen så långt.

Idag har vi som sagt vart nere en sväng i stan. Kommer snart lite bilder på vad som fick följa med oss hem.
Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Fiina pics! Nu ska jag föra över mina bilder.. Pöss

2009-05-02 @ 15:27:56
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0