Lever jag?? För jag känner mig rätt dö!

Är så sjuuukt trött. Vi hade en mycket trevlig kväll igår jag och mina jobbarkompisar och åt MASSOR av gott. Bilder kommer! Men när vi kom hem strax innan tolv var mamma och Andreas tvugna att köra Erica till KSS för hon hade så superont i magen, tror ni att jag kunde sova då?? Självklart blir man rädd att det ska vara något med bebisen. Kl 03.00 ringde mamma (då hade jag inte somnat) och sa att hon och Andreas var på väg hem men att Erica fick stanna på förlossningen. Det var ingen fara med barnet men dom hade ingen aning om varför hon hade så ont så därför fick hon  stanna kvar. Men idag kom dom fram till att det var njuren som var svullen p.g.a. att bebisen ligger och trycker på den (jag har aldrig hört talas om att det kan bli så) och att det skulle gå över när barnet blev större och flyttar på sig. SKÖNT!!!
Så jag kollade på kl 3.30 innan jag lyckades somna och kl 6.30 var det dax att kliva upp :-( och sedan blev det jobb till 16.00. Därförär jag lite lagom mör.
Ikväll blir det ostbågar och sängen tidigt för min del och då K är ute och svirar ikväll kan jag gå och lägga mig med gott samvete ;-). Imorgon jobbar jag 7-13 och 16.30-21.30 blääääää!

Ha en skön kväll!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att det är bättre med Erica och att allt är med henne och bebisen. Kram

2009-05-11 @ 15:44:24
URL: http://fiacardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0