Hemma i soffan!

Jag och Melvin har nyss kommit hem efter en heldag ute. På fm tog jag och syster en promenad i det fina vädret och sedan lunchade vi i solen här hemma. Vi hämtade plutten på dagis, åkte till bibblan, handlade och åkte hem till mamma och pappa och störde dom i friden :-). Grillade och åt glass. K jobbar kväll. Just nu ligger jag i soffan och tittar på färjan.
Här kommer bilder på vad vi hittade på loppisen igår bland allt skräp.

       
Stor trälåda till M:s leksaker 150 :-, bestick 17,50:- och balla solglasögon to me 20:- :-)

Blir tidigt i säng idag känner jag. Imorgon jobbar jag lite extra 10.00-13.00 :-) lagom det.

Kram o Natta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0