Grrrr!

Kan man sälja en sambo ;-). Vaknade när K gick upp vid 6.30 men jag lyckades få M att somna om men vad händer, jo K kommer upp igen när kl är 6.50 grrrrrr! Självklart vaknade M och då var det lönlöst att försöka få honom att somna om. Jag är så trött!!!!!!
Vad händer igag då??
En sväng ner till stan för att köpa blomma till Maj-britt, K: gammelmoster som vi ska fira idag kl 14.00. Så långt är dagen planerad. Kvällen är fortfarande rätt så blank men vi har några alternativ. Maria undrade om jag inte ville följa med ut ikväll men jag inte sugen på att gå ut för fem öre. Erica ville att vi skulle komma upp till mamma och pappa en sväng och ev. ska vi hitta på något med Emil och Carina och grabbarna. Det är ju crusing här i stan idag så det blir mycket folk.
Men just nu är jag bara trött och har ont i skallen.
Tror att jag ska krypa ner under en filt en stund här i soffan.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0