God morgon fredag och arbetshelg :-(

Varför kan inte jag sova när plutt sover??? Vaknade av att K hade försovit sig (eller heter det försovit sig när han ändå kom i tid till jobbet?) så jag fick väcka honom 6.40. Efter det låg jag och vände och vred mig till kl 7.00 innan jag gav upp. Så här sitter jag nu och är trött men går jag upp nu och försöker lägga mig så väcker jag M och somnar jag här så så hör jag inte när han vaknar. Snacka om mammadilemma ;-). Idag jobbar jag 10-13 och har HLR 13-14. På mina tre arbetstimmar har jag social samvaro med en vårdtagare (tänker aldrig säga brukare för det är ett väldigt fult or tycker jag). Det verkar ju  i alla fall nu som att vi skulle kunna ta en promenad i det fina vädret.
Igår jobbade jag 11 timmar så jag är lite trött i huvudet utav det idag tror jag.
Kvällen bjuder på personalfest :-) men det får bli lungt för mig eftersom helgen bjuder på jobb :-(.
Tror att jag ska försöka smyga mig upp (ni som har smygit i min trapp vet att det inte går, säger bara gammalt hus gammal trappa så fattar ni).
Ha en underbar dag i solen och en härlig ledig helg för er lyckliga h***lar som är lediga. 
 
Nu vaknade plutt där uppe hör jag så nu har jag ett bekymmer mindre.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0