Fredagen

Här kommer bilder från vår personalfest i fredags (synd bara att halva personalen bangar).


Madde och May-Britt


Lisa och Liselotte

  
Mumsig knytismat och trevlig lapp som låg på min plats  :-) alla hade olika och May-Britt hade en fin en där det stog att hon skulle skåla för Intraphone då och då. Många asgarv under kvällen blev det vill jag lova.


Mor och dotter.

  
Mmmmmm! Förlåt Liselotte ;-)


Mami!!


Mamma och Kristina i badet

    
Kristina :-)

Vi hade en mycket trevlig kväll, tack för det!

Nu är det inte ens två hela dagar innan vi åker :-) och jag känner av lite resfeber.
Nu ska jag ta en lång dusch och fira att den här jobbhelgen är slut (jobbade 7.30-13.00 idag) och att jag är ledig i en och en halv vecka nu!
Ha en skön kväll!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas på att ni kommer få en underbar resa. JAg är allt lite avundssjuk på er. Men det ser ut som värmen kommer tillbaka :D

2009-05-12 @ 10:24:21
URL: http://fiacardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0