En vecka kvar :-)

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Turkiet och jag längtar så himla mycket.
Efter att jag lämnade plutten på dagis gick jag, mamma och Erica ekuddenrundan. Efter det åt vi smaskiga mackor till lunch tillsammans med pappa hemma hos Erica. Nu sträcker jag ut mig på soffan en stund. Jag är ju en rätt så trött människa i vanliga fall men idag är jag extra trött :-(. Samlar lite energi just nu för kl 14.00 ska jag hämta yrvädret och vi ska knalla ner till oxen och handla och handla med honom kräver energi vill jag lova ;-).
Ska ta och slänga in en maskin tvätt för det är endel kläder som ska packas ner som behöver tvättas.
Ha en bra em!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0