Vilken skitdag

Mår fortfarande som ett utsketet äpplamos eller vad det nu kallas. Har äntligen tagit den där duschen jag tänkte ta för några timmar sedan så nu ser jag nog i alla fall lite fräsch ut (hoppas jag) man känner sig ju inte så snygg när man har hela hjärnan full med snor.
Ska ta och åka med ut till Askekärr i alla fall för jag behöver komma ut känner jag och Josefin han ju vattenkoppor så då är det ju inte bara jag som smittas i alla fall ;-). Vi ska hem till K:s moster och hennes familj. Kör på en bekväm klädsel ikväll i alla fall för något annat mäktar jag inte med och krull för det kräver ingen energi :-).

Hoppas ni får en mysig kväll!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare! Jag känner att jag börjat må lite bättre just efter ett antal veckor med huvudet fullt av snor...

Krya på dig!

KRAM ELIN GUSTAFSSON

2009-03-21 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0