Varför hatar alla symaskiner mig??

Det är helt sant jag lovar. Jag tycker att det är skitkul att sy (även om jag är långt ifrån bra på det och gillar bäst att bara sy rakt eller det gillar jag ju inte heller för det blir ju ALDRIG rakt) men så fort jag sätter mig vid en symaskin får jag noll tålamod. Efter att jag hade ringt mamma och läst den antika instruktionsboken en miljon gånger lyckades jag få fart på den med alla trådar på rätt ställe. *Puh* nu är i alla fall ett par byxor färdiga. Ska visa vad jag menar med "jessica" byxor.


Me Like!!!!

     
Lagom slitna och jag tänker aaaldrig slänga dom. Symaskinen som är så fin att se på (och bra om det är någon annan än jag som syr på den) har vart Kristians mormors.

Dom jeansen bodde jag typ i när jag, Eleonor och Elin var på Hultsfredsfestivalen för några år sedan. Därav saknas den översta knappen för det är banne mig inte lätt att klä på sig i ett litet tält där man bara kan sitta upp med två andra bruttor inklämda. Det var i JC:s tält på festivalen som jag slängde av mig brallorna och fick mitt namn på dom :-).
Nu ska jag ta upp fajten med symaskimen innan jag går till jobbet.

Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0