Varför är jag förkyld på ledig helg???

Solen strålar, jag är ledig och har just stigit upp ur sängen (för att äta frukost och flytta mig till soffan). Ligger just nu och slötittar på all skit på tv. Finns det inget kul att se på lördagar? Svar Nej för då ska man vara ledig och vara ute och göra roliga saker. Jag är vrålförkyld, det känns som någon kört över mig, backat tillbaka och kört över mig en gång till. Måste jag nämna att jag tycker synd om mig själv??? JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV!!!
Killarna är hemma hos Ann och Nonne och äter lunch för Lizette och Felicia är i stan och hälsar på.
Ikväll är det kalas i Äskekärr och jag hoppas att jag ska orka med detta.
Tror att jag ska ta mig en lång dusch och se om det får mig att vakna till.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0