T.G.I.F

tänkte jag en liten stund innan jag kom på att jag ska jobba i helgen :-(. Sitter här i soffan med en liten kille som våldskramar mig och mular mig med en boll, nice Melvin. Luktar kiss gör han också känner jag så det får jag ta att göra något åt (undra hur många blöjor man är uppe i än så länge).
Vi väntar på Kristian som snart kommer hem med pizza till oss :-) själv ska han ut och äta med jobbet. Syster Yster kommer hit och myspyser med mig och M ikväll det blir tv och snask.

Nä nu ska jag ta hand om kisseblöjan och passa på att ta en sväng in på toa jag med.
Ha en ultramysig kväll alla mina vänner.

Kram / J

Kommentarer
Postat av: erica

Det tar vi en dag när vi ses, vill inte skriva om det här =) Nu ska vi till skövde och shoppa 18-årspresent till syster. Ett tecken till på att vi håller på att bli gamla!! Kraam

2009-03-14 @ 09:43:55
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0