Soft hemmadag!

Idag kör vi en lugn dag hemma hela familjen för jag är ledig så Melvin är hemma från dagis. Snacka om lyx att få vara hemma hela familjen mitt i veckan (jag försöker förtränga att jag jobbar i helgen). Melvin vilar middag och kristian är i garaget och målar stolar. Det är nog dax att jag tar itu med disken som väntar på mig. Ikväll kommer Erica hit och vi ska titta på tre bandade avsnitt av Gossip Girl :-).
Imorgon har jag en efterlängtad tid hos frissan. Ska klippas och slingas.
Nä nu tar jag disken.

Kram / J

Kommentarer
Postat av: Camilla svarar

Ååå, härligt med frisörbesök. Skall försöka boka in det jag med snart. Håret känns allt annat än härligt just nu. Ses över en fika snart?

kram kram

2009-03-11 @ 08:41:55
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0