Ny blommor i köket :-)

Imorgon flyttar min syster från mamma och pappa till eget så vi passade på att köpa lite blommor idag och jag kom hem med tre fina orkideer till köket. Dom var ett riktigt kap vill jag lova :-).


Tur att ni inte kan se mina supersmutsiga fönster.

Som sagt flyttar Erica imorgon. Hon har fått en lägenhet där vi bodde innan vi flyttade till vår lägenhet på Bangatan, d.v.s. på Repslagaregatan. Det blir riktigt bra tror jag. Ska även upplysa er om att hon redan är i v 22. Då har hon själv vetat i lite mer än en vecka att hon ska ha barn så allt går fort här men dom var på UL igår och allt såg bra ut med den Lill*. Ååååå jag ycker att det här är så spännande :-).
Snart ska vi äta lunch här och ikväll blir det jobb för min del.
 
Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, redan i v 22. Här går det fort. Hon hinner ju knappast tröttna på att vara gravid. =) Vad härligt med nya blommor. Känns som ett härligt upplyft nu när våren är på ingång. =) kram kram

2009-03-31 @ 20:15:59
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är såfint med orkièer! favvo blomman faktiskt! =)

2009-03-31 @ 21:26:38
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0