Jag mår skit!

Forfarande vrålförkyld blir inget bättre bara mer orkeslös. Orkar nästan ingenting så här har jag aldrig känt mig när jag vart förkyld tidigare. Det är tungt Kristian är och tränar och Erica tog med sig Melvin till stan.  Jag ligger i soffan och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Hoppas dom vill ta sig an mig för jag är helt slut.

Är deppig av en annan anledning också. Jag har en människa i min omgivning som har det tufft och jag blir så ledsen av att en viss annan person verkar vara från en annan planet. Hur kan man bete sig så egoistiskt. Fan vuxna människa ta ditt ansvar!!! Det bara kokar i mig när jag tänker på det och jag blir så ledsen då jag känt den här personen förr och kan inte förstå hur personen ifråga kan bete sig så här. Vad har hänt????? Nä jag orkar inte tänka på det här mer, jag blir bara ledsen.

Vårdcentralen ringde just och hon sa att dom hade många med samma symtom just nu så hon trodde att det skulle ge sig. Men just nu känns det piss! Jag som hade längtat efter att få bada balja imorgon snyft.

Kommentarer
Postat av: Elin (Gustafsson)

Tycker synd om dig! Hoppas Kristian skämmer bort dig riktigt mkt!

KRYA PÅ DIG!

KRAM ELIN

2009-03-25 @ 13:46:46
Postat av: Camilla

Har du fortfarande inte frisknat till gumman! Hoppas att du blir bra snart! Får höra av dig om du vill att killarna ska leka.

kram kram

2009-03-25 @ 18:58:42
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0