Jag har sååå tråkigt!

Ja nu mår jag nästan helt bra igen men nu har jag istället så tråkigt. Jag är för trött för att orka göra något här hemma men för pigg för att inte göra något. Idag har jag till och med duschat, klätt mig och fixat håret lite i alla fall. Är lite grinig också för att jag inte kan åka med och bada balja med jobbet ikväll. Dom ska åka hem till en av vår arbetskamrater och bada och äta mat som the boss ordnat *snyft*.
Åååååå det är såååå tråååååkigt! Melvin är på dagis och Kristian håller bara på och skruvar o håller på. Tror att jag ska ta och läsa i den tråkiga boken som jag håller på med, en helt annan historia av Håkan Nesser. Den är riktigt seg, jag som brukar gilla den typen av böcker. När jag har läst ut den ska jag belöna mig själv med att läsa en shopaholics bekännelser :-).


Plutten gillar att ta på sig mössa själv och gör det hela tiden och då blir det ofta så här fint.
Mammas goding, gud så stor du blir!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Han e för söt den killen asså!:D<3

2009-03-26 @ 14:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0