Jag är lite småtjurig jag!

Blir så less när man har sett fram emot en liten trevlig familjemysstund på stan och hela familjen blir trött och tjurig och vill åka hem. Så blev vår lilla sväng på stan idag. Jag och Melvin fick oss i alla fall en liten cykeltur plus att vi kom hem med två fina ramar, två lika fina ljuslyktor, en tröja och ett par badbrallor (turkiet närmar sig) till M. Så helt värdelöst blev det i alla fall inte. Har ätit rester till lunch och Kristian har åkt för att coacha (fan, stavas det så) sitt handbolls lag som har match och Melvin sover och jag njuter av att få lite lugn och ro nu när jag är på dåligt humör. Ska ta och lage tre par jeans (använder dom så länge det bara går för jag hatar nya jeans) bland annat mina älskade "Jessica" jeans!!
Börjar jobba kl 16.00 :-(.

Kram / J

Kommentarer
Postat av: erica

Nej men jessica det stavas ju coatcha ;) KOmmer du inte ihåg. Skämt å sido, helt rätt stavning!

2009-03-14 @ 13:58:23
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0