Hej igen!!

Tillbax efter en mycket upptagen vecka vill jag lova. Roligt att se att mina trogna besökare vart inne ändå :-) vilka ni nu är.
Sitter i soffan och har mysig egentid. Melvin sover, Kristian är hos Matte och jag slappar och dricker en alkoholfri drink (det är ju bara Måndag) och har massa tända ljus. Ikväll har vi haft Emil, Carina och grabbarna här på kvällsmat. Sitter och tittar på Spårlöst. Rafael gick på Vadsbo när vi gick där så det är lite extra spännande att se.Gråten sitter som en enorm klump i halsen varje gång man ser det här programmet.

     


Idag har jag hängt upp den fina Tilda dockan som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Den är så fiiin :-)

Nu ska jag titta på project runway, me like!!!

Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0