Ge mig en ledig dag idag tack!

Vad skönt det vore med en ledig dag i det här underbara vädret. Trodde tidigt på morgonen att jag hade fått K:s maginfluensa för jag mådde så illa och hade sååå ont i magen men när jag vaknade igen lite innan nio så kändes det bättre. Förutom att jag har så ont i halsen så jag snart går åt. Nu ska jag hjälpa grabbarna med städningen (tror att K har fått extra mycket energi efter att han vart sjuk :-) ) och hänga ut täckena och kuddarna på vädring, undertiden får det nog bli en promenad i den underbara solen. Behöver jag säga att jag njuter?? Hoppas solen stannar till helgen så man kan få lite gjort i trädgården. Mycket kvar att göra som vi inte fick gjort förra året, det blir bra nu när M kan gå och kan vara med o pyssla lite ute.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0