Tjejernas år!

Grattis Martina och Pär till den lilla och en stor kram till storasyster Tilde från Melvin!!!!!

Ännu en liten tjej till världen. Jag var helt övertygad om att det skulle bli en pojk men så fel man kan ha. Detta ser ut att bli tjejernas år då dom två senaste åren garanterat vart pojkarnas.
Nu är det bara lilla sis bebis jag väntar på och det trodde jag ju att det skulle en tjej men nu är jag inte riktigt lika säker längre då tre små sessor redan kommit. Vi får se, bara den tittar ut så är jag nöjd ;-).

Kram J


Kommentarer
Postat av: carro

jaa det är tur att det nån gång år tjejernas da.=)

2009-06-23 @ 14:00:27
Postat av: carro

mena år!!!

2009-06-23 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0