Tisdag, en helt vanlig ledig tisdag.

Fick sovmorgon till kl 10.00 idag :-) = happy mama! Har putsat fönstret i köket och det är stooort och supersmutsigt. Så nu är det bara resten kvar :-(. Tänkte om jag tar ett per dag så blir det inte så tråkigt ;-). Efter det lagade jag hjärteplättar till lunch. Jag är inte superglad i plättar och dyl. och tycker inte att det är någon ordentlig mat men grabbarna gillar det (både den store och den lille) så jag får vika mig ibland.


Mitt fina plättlagg fick jag av mina söta tjejer i födelsedagspresent något år.

Snart kommer Maria hit och ska vara lite barnvakt då jag ska till komvux en sväng.
Ikväll tror jag att vi ska grilla till middag mumma!


Var tvungen att visa dom här söta puss-tuggummina :-).

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0