Slöast i stan!

Helt sjukt vad slö man blir av värmen så här i början. Har just städat färdigt på övervåningen då vi fick besök av Carina och grabbarna när jag hämtat M på dagis. Blev glass på en filt i skuggan innan grabbarna blev trötta och griniga på varandra :-). Sedan blev det jobb en stund och när jag kom hem hade grabbarna grillat hamburgare. Så nu ligger jag här med en nystädad övervåning men med ett minst lika skitit nedre plan. Kanske orkar ta tag i det imorgon eller på fredag innan jobbet.
Nu ska jag duscha av mig dagens lort och gå ut och läsa en stund tror jag.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: carro

jaaa det är alltid skönt att ha städat lite innan man gör annat.det går knappas att vara ute för det är så varmt.gud va skönt det är att käsa en bok i skuggan.

2009-06-25 @ 13:30:52
Postat av: Anonym

stava fel läsa.....

2009-06-25 @ 13:33:07
Postat av: Anonym

jaaa det är alltid skönt att ha städat lite innan man gör annat.det går knappas att vara ute för det är så varmt.gud va skönt det är att käsa en bok i skuggan.

2009-06-25 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0