Riv i halsen :-(

Hoppas att jag inte håller på att bli förkyld. Det har jag inte lust med. Har ganska nyss kommit hem från jobbet och jag har bultande huvudvärk, tror att det kanske beror på dålig luft i vår lilla rövarkula i källaren :-). Kan ju också ha att göra med att jag dricker på tok för lite.
Idag har jag vart och fikat med Angelica ocj Johanna med Vilja och Inez. Dessa söta tjejor gick i min klass på gymnasiet. Saknar ofta mina vänner från klassen då vi alla spreds för vinden typ. Skulle tro att det bara är jag som är kvar i Mariestad :-(.  Tur att det är lite tråkigt i Göteborg ;-).

I morgon blir det ju som sagt inget Askevik för oss men vi får mysa själva. Det är trevligt det med. Ska åka upp till mamma och pappa (och nervknippet hihi).
Nu blir det huvudvärkstablett o natta för min del.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0